The Magic Road
The Magic Road
The Magic Road
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Me and my animal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 31, 2010 1:23 am

,,Geeft niets." hoorde ze Jason zeggen. Ze voelde de kus op haar wang ging er met haar vingers tegenaan. ,,Kom we gaan." Ze knikte eventjes kort. Ze vond het prima, weg van die negatieve energie, en dat enge kind die haar blind had gemaakt. Mystic gromde even kort. Mystic, zou die nog wel kunnen zien? " Zou Mystic nog wel kunnen zien?" vroeg ze aan Jason. Ze ging weer normaal zitten en streelde de vacht van Kite. " ja, laten we gaan, waar woon jij eigenlijk?" zei Djinn tegen Jason. Ze zag niks, wat haar heel erg irriteerde. Met haar hand wreef ze tegen haar oog, maar het hielp niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 31, 2010 1:33 am

Hij dacht na. ,,Ik weet niet, waarschijnelijk kan hij nog zien, hij is niet geraakt door haar, misschien heeft hij zichtproblemen omdat het een verwand van je is." Zei hij wijs. Hij keek naar voren. De negatieve energie dwaalde nog steeds rond. Hij hoorde haar woorden aan. " ja, laten we gaan, waar woon jij eigenlijk?" Jason pakte ook een paar plukken beet van Kite. Hij besloot het te vertellen. ,,Gewoon in de woonwijk, vlakbij m`n zusje." Hij liet Kite draaien en ze liepen in rustige passen verder. De negatieve energie werd steeds minder. Dit deed Jason goed. Hij zag dat Djinn in haar ogen wreef. Hij haald haar hand weg bij haar ogen. ,,Als je telkens maar blijft wrijven gaat het slechter met ze ogen. Je zicht blijft het zelfde als nu. Hopelijk kunnen we erwat aan doen." Fluisterde hij haar toe. ,,Maar het duurt nog wel even voordat we erzijn. Je kunt beter uitrusten." Zegt hij geruststellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 09, 2010 7:09 pm

Djinn luisterde naar Jason. ,,Ik weet niet, waarschijnelijk kan hij nog zien, hij is niet geraakt door haar, misschien heeft hij zichtproblemen omdat het een verwand van je is." Zei hij wijs. Djinn zuchtte, het zal wel. ,,Gewoon in de woonwijk, vlakbij m`n zusje." Hij liet Kite draaien en ze liepen in rustige passen verder. ,,Als je telkens maar blijft wrijven gaat het slechter met ze ogen. Je zicht blijft het zelfde als nu. Hopelijk kunnen we erwat aan doen." ,,Maar het duurt nog wel even voordat we erzijn. Je kunt beter uitrusten." Djinn knikte en fluisterde: "Bedankt." Daarna viel ze in een slaap, terwijl ze wegreden.

(topic uit?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Me and my animal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me and my animal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Magic Road :: Neutral place :: Rivier-
Ga naar: