The Magic Road
The Magic Road
The Magic Road
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 It's noon in the woods

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 03, 2010 11:28 pm

Mikaru keke haar aan. "Heb je misschien behoefte aan een echt huis. Ik heb namelijk nog een paar kamers vrij..." zei hij tegen haar en glimlachte. Toch was het hut van haar broer iets dierbaars voor haar en het kon zijn dat ze daar niet weg wilde. En hij zou het dan ook begrijpen. Hij glimlachte en keek haar aan. "Honger? Nu je het zegt ik heb wel trek..." zei hij met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 03, 2010 11:35 pm

Mao moest even nadenken. Ze had jaren in die hut geleefd. "Weet je," begon ze na een tijdje, "Als ik dan toch een nieuw leven wil beginnen (als helper), moet ik ook maar anders gaan leven."

Het verleden was het verleden. Hoewel het een deel was geworden van haar, moest het niet de hele tijd naar boven drijven. Zolang het herinneringen waren, was het al goed genoeg. Tijd voor een nieuwe start! Toch moest ze even terugdenken aan de hut. Er waren een heleboel dingen die ze toch liever bij zich hield.
Yuki merkte haar gedachten op, want hij begon zenuwachtig rondjes te lopen.

"Maar we moeten toch langs m'n huis gaan," legde Mao uit, "Mijn spullen,..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 03, 2010 11:44 pm

Mikaru glimlachte. "Dat begrijp ik..." zei hij en keek haar aan. Hij glimlachte. "Waar is je hut...?" zei hij en keek haar aan. "Loop jij anders maar ik volg wel..." zei hij er nog gauw achter aan en gaf haar een knipoog. Hij keek even naar Yuki die zenuwachtig rondjes liep maar keek al gauw weer terug naar Mao. Hij glimlachte en knikte even. Hij keek even naar de lucht. Ace hield het goed uit. Alleen maar een goed teken. Hij zou allang geroepen hebben als er iets was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 03, 2010 11:57 pm

Meteen begon Mao te wandelen. Ze slalomde tussen de bomen, af en toe achter zich kijkend om te kijken of Mikaru haar wel volgde. Ze herkende de bomen, de struiken, de stenen,... Naarmate ze dichterbij de hut kwamen, versnelde Mao. Yuki liep voor haar, het pas vrij makend, en veel sneller dan haar. Op een bepaald moment kon ze hem niet meer zien. Hij was vast al bij de hut. Ook geen geduld, heh?

Mao liet een zucht van verlossing toen ze het hutje tussen de bomen zag verschijnen. Ze bleef even staan en staarde naar het hout dat een plat dak vormde boven de stammen. De twee bomen waartussen de hut stond, waren verbonden door touwen, waardoor je makkelijk van de ene naar de andere boom kon komen. Het leek op een boomhut (en dat was het ook). Die werden echter niet vaak gebruikt. Alleen in de zomer, en het veel te warm was om binnen geschuild te slapen.

Vrolijk en toch een beetje melancholisch liep Mao naar de hut en opende de deur met een stamp. Het geïmproviseerde bed van haar broer stond er nog steeds, tegenover de hare. Een beetje terneergeslagen negeerde ze het voorwerp, en liep recht naar 'het keukentje'. Gelukkig kon haar broer timmeren...

Uit een holte in de grond die afgesloten was met een houten luik, haalde ze wat proviand. Gedroogd vlees, fruit, en wat gerookte vis. Niet echt het smakelijkste eten, maar voorlopig zou het wel genoeg zijn. Ze reikte Mikaru één van de zongedroogde stukjes vlees aan, waarna ze er zelf één in haar mond stak. Redelijk zout, maar wel vullend.
Vanonder haar bed haalde ze een zak. Die vulde ze nadien met wat kleren en onmisbare voorwerpen. Toen ze klaar was, keek ze nog een laatste keer naar het bed van haar broer.

Ze liep weer naar buiten, maar bedacht zich op het laatste moment en holde weer naar binnen terwijl ze: "Wacht even!" riep. Snel graaide ze het oude T-shirt van haar broer van zijn bed, en stopte het barbaars in haar tas. Klaar om te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 04, 2010 11:58 am

Mikaru volgde Mao op een rustig tempo en zorgde er voor dat hij niet te ver achter bleef. Zelfs toen ze wat sneller begon te lopen deed hij dat ook. Op een bepaald moment kwam het hutje in zicht en glimlachte hij. Hij liep naar binnen en keek even rond. Als ze hier sliep vond hij het knap. Het was niet echt de geweldigste plekken om te overnachten en dat vond hij al van het huis waar hij in sliep. Hij merkte dat hij een stuk vlees aangeboden kreeg. Hij glimlachte en nam het aan. Hij nam er zelf ook een hap van. Het smaakte erg zout. Het zout gaf toch een andere smaak aan het vlees maar naar zijn gevoel niet in negatieve zin. Mikaru glimlachte toen hij zag dat ze aan het inpakken was. Hijzelf kon hier niet bij helpen. Hij wist niet wat ze nodig zou hebben. Na een tijdje was ze klaar en liepen ze naar buiten maar kennelijk was ze nog iets vergeten. Mikaru wachtte geduldig buiten op Mao en glimlachte toen ze terug was. Hij keek nog even naar de hut en had haar naar het bed zien kijken. "Is het moeilijk voor je om dit achter te laten?" vroeg hij ineens. "Want je moet het niet voor mij doen. Je moet doen wat jij wilt..." zei hij en keek haar aan. Hij sloot voor kort zijn ogen en haalde even diep adem daarna keek hij haar weer aan en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 04, 2010 11:26 pm

"Natuurlijk is het moeilijk," constateerde Mao. "Maar ik kan hier toch niet eeuwig blijven? Het wordt nu al moeilijker om te blijven. En de helft van de tijd slaap ik buiten, omdat ik te ver afgezonderd ben van waar ik me op het moment bevind. Het is ook gewoon niet handig meer."

Dat Mao het voor hem deed was een illusie. Alles wat ze deed, was voor zichzelf. Ze zag dit eerlijk gezegd meer als een goeie opportuniteit. Het was niet alsof ze Mikaru al jaren kende... ze hadden elkaar namelijk net ontmoet. Maar om van iemand 'gebruik te maken', dat was ook niet echt het geval. Mikaru was gewoon één van die mensen die vertrouwen uitstraalden. De zachte aura sprak voor zich. Hij zag er gewoon niet uit als één van de slechten.

"Dus ja," concludeerde Mao, "Het is moeilijk, maar het is geen levensbeslissende keuze. En ik ben bereid het te doen."

Met een glimlach stond ze naast hem, haar handen om de band van haar tas gebonden en Yuki in de gaten houdend vanuit haar ooghoek. Hij was weer in een welp veranderd - een teken dat hij zich redelijk goed in z'n vel voelde en geen bedreiging zag in zijn omgeving. Raar, als je zijn karakter goed kende...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 05, 2010 4:12 pm

Mikaru hoorde haar woorden en glimlachte. "Als jij het zegt dan moet ik dat maar aannemen..." zei hij. "Niemand kent jou beter dan jouzelf..." zei hij met een glimlach. Een kalm gevoel bekroop hem en vulde hem. Hij glimlachte en keek naar voren. "Dan is het zeker mijn taak om naar het huis te gaan...?" zei hij met een glimlach. Al was het meer vragen naar de bekende weg. Hij liep rustig aan en wachtte even tot Mao weer naast hem liep. Toch hield hij zijn omgeving in de gaten. Hij keek even naar de maan om te bepalen in welke richting ze liepen en glimlachte. Zijn ogen straalde rust uit en dat deed zijn aura ook.

(Ik maak wel een topic aan bij de huizen. Okey Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's noon in the woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's noon in the woods
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Magic Road :: Neutral place :: Bossen-
Ga naar: