The Magic Road
The Magic Road
The Magic Road
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jasons huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi feb 09, 2010 7:21 pm

Jason stopte voor de deur en steeg af van Kite. Hij tilde Djinn ook van hem af en hielt haar vast. Ze lag te slapen en hij wou haar rust niet verstoren. Met een trap tegen de deur ging die open. Hij liep naar binnen en legde Djinn voorzichtig op de launche(?)bank en pakte een deken. Deze legde hij over haar heen en liep daarna door naar de keuken. Ondertussen had Kite zich naar binnen gewurmd en nam het diertje van Djinn mee. Jason maakte een lekker geurige thee en schonk deze in. Hij liep met twee kopjes naar de woonkamer en zette het op de tafel. Hij ging naast de bank voor Djinn zitten en wachte terwijl hij de geur van de heerlijke thee inademde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi feb 09, 2010 7:37 pm

Djinn voelde dat ze werd opgetild, en daarna werd neergelegt op iets zachts. Ze opende haar ogen, maar zag niks. Maar de dagen waren al voorbij! Ze voelde Jason naast zich en voelde ook iets zachts dat op haar sprong. Het was Mystic, die aan Djinns oor likte. Djinn giechelde maar werd daarna weer serieus. "Jason, ik kan nog steeds niks zien." zei ze bang en angstig. Ze ging overeind zitten, en rook thee.(XD) Ze ging met haar hand naar de tafel, en pakte een kopje, waarna ze die tegen haar lippen zette en een slokje nam. Het was lekker warm in haar keel en ze voelde zich al veel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi feb 09, 2010 7:42 pm

Jason slikte even. ,,Wat? Nog steeds niet?" Z`n blik was bezorgt maar deze zou zij niet kunnen zien. Hij ging op de bank zitten en keek haar aan. ,,Misschien moeten we wachten tot morgen en als het dan niet beter is kunnen we naar een arts. Hij nam een slok van z`n thee die als een warme vloeistog door z`n slokdarm ging. Hij nam nog een slok en geen iets somber voor zich uit. Daarna draaide hij z`n hoofd naar Djinn. ,,Kun je ook niet al een klein beetje zien?" Zei hij zacht en keek naar haar emotielose ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi feb 09, 2010 7:46 pm

Jason klonk bezorgt en begon over een dokter. Djinn haalde haar schouders op en zei: "Mischien blijft het wel zo." ,,Kun je ook niet al een klein beetje zien?" vroeg Jason, hij klonk nogal benauwd. Djinn zuchtte even zachtjes. "Nee, niks, alleen zwart. Verder helemaal niks." Een traan kwam in haar ogen en rolde naar beneden. Mystic likte haar gezicht en lachend duwde ze hem weg. Ze ging wat dichter tegen Jason aanzitten en legde haar hoofd op zijn schouder, en haar hand zocht de zijne. Toen ze die had gevodnen, pakte ze hem vast en kneep er heel zacht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi feb 09, 2010 7:51 pm

Jason slikte even. Z`n blik was naar de grond geworpen tot dat z`n hand vast werd gepakt en Djinn wat dichter tegen hem aanzat. Hij draaide z`n hoofd naar haar toe en veegde de resten van haar traan weg. Hij voelde haar haren weer tegen hem aan maar hij liet het zo. Ondertussen leefde hij erg met haar mee en liet zelf ook even een traan vallen. Toen ze z`n hand had en erin kneep wierp hij weer een blik op haar gezicht. ,,Is er iets?" Vroeg hij zachtjes met een droevige stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi feb 09, 2010 10:54 pm

,,Is er iets?" vroeg jason zachtjes aan Djinn. Djinn knikte twijfelend. "Ik heb behalve Mystic niks, geen huis, geen familie, en als ik blind ben, kan ik niks meer." zei ze zachtjes. Ze streelde Mystic zijn kop met haar hand, en Mystic stond op en sprong op de grond, waar hij ging liggen. Djinn kon zich wel redden opzich, ze had Mystic en kon nog steeds heel goed horen, maar ze kon niet echt makkelijk overleven, zonder familie of huis. Ze streelde Jason wang met haar hand. "Ik heb alleen jou en Mystic.'' zei ze schor. Ze drukte een kus op Jasons lippen, en trok haar hoofd terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi feb 09, 2010 11:03 pm

Jason hoorde haar aan. "Ik heb behalve Mystic niks, geen huis, geen familie, en als ik blind ben, kan ik niks meer." zei ze zachtjes. Jason keek haar aan en zweeg, hij luisterde verder. "Ik heb alleen jou en Mystic.'' zei ze schor. Na die woorden voelde hij een kus op z`n lippen. Hij bloosde weer even maar liet het toe. HIj slikte even maar sloeg een arm om haar heen. ,,Als je wil mag je bij mij wonen, want voor nu ben jij een van de belangrijkste dingen waar ik om geef. Jij en Kite staan nu op de bovenste plek. " Zei hij en ging met z`n hand langs haar wang. Voorzichtig draaide hij haar hoofd naar hem toe en hij gaf haar een zachte kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimezo feb 14, 2010 9:51 pm

,,Als je wil mag je bij mij wonen, want voor nu ben jij een van de belangrijkste dingen waar ik om geef. Jij en Kite staan nu op de bovenste plek. " zei Jason. Djinn voelde zich warm van binnen en glimlachte eventjes kort tegen hem. Ze voelde een kus en sloeg haar armen om Jasons nek heen en trok hem tegen haar aan. Ze zuchtte.Ze vond Jason heel knap en aardig, maar hoe dacht hij over haar. Mischien konden ze wel partners worden, ooit.




(HINT) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi maa 02, 2010 10:47 pm

Jason voelde armen om z`n nek geslagen worden. Hij keek naar de grond omadat hij niet goed wist wat hij ermee moest. Tenslotte besloot hij z`n armen om haarrug heen te slaan en haar een knuffel te geven. Ooit.. Ooit zou hij de heks haar nek omdraaien. Wat ze nu gevlikt had kon hij haar nooit vergeten. Maar op een andere manier was hij ook wel weer blij. Anders had Djinn misschien niet tijdelijk ( of eeuwig xD ) bij hem ingetrokken.
Hij sloot z`n ogen en probeerde intebeelden wat Djinn nu zag. Hij kon het zich niet voorstellen hoe erg het zou zijn. Hij slikte even en opende z`n ogen weer. Achter zich hoorde hij wat gerommel. Kite kwam de woonkamer binnen nadat hij eventjes vast gezeten had in de opening van de deur. Kite ging op z`n enorme deken liggen en sloot z`n ogen. Dat was z`n vaste ritueel, dat wit Jason. Hij had nog steeds z`n armen op Djinn heen geslagen en hij kon wel eeuwig blijven zitten zo, dacht hij. Wat zou Djinn over me denken? bedacht hij zich. Hij voelde zelf iets speciaals voor haar en probeerde dit te uiten.

( Hint is ontvangen en word geaccepteerd XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi maa 02, 2010 10:59 pm

Djinn voelde twee sterken armen om zich heen en zuchtte, het was heel romantisch zo. Ze hoorde opeens gestommel en deed haar hoofd omhoog om te kijken. Maar zodra ze haar ogen opende, zag ze niks dan de duisternis, zwart en donker. Ze schoof iets dichter naar Jason toe en fluisterde: "Ik hoop dat we die snotkabouter heks nog een keer tegen komen, dan doe ik haar echt iets." Ze grinnikte even en leunde achterover. Mystic hoorde zijn bazin en sprong op de bank, likte Djinn en fluisterde: "Mag ik bij Kite liggen?" Djinn halde haar schouders op en Mystic sprong weg, en ging naast Kite liggen op dat gigantische kleed. Djinn glimlachte. Ze trok haar hoofdo mhoog en gaf Jason een kus op zijn lippen.

(Romantisch hoor. XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitimedi apr 20, 2010 4:06 pm

Hij grijnsde bij haar woorden. ,,En anders ik wel." Dat kat-achtige persoon zou nog niet van hem (en/of Djinn) af zijn. Maar nu wou hij even alleen zijn met Djinn. Hij hoorde naast zich Mystic. Of hij bij Kite mocht liggen. Hij glimlachte even naar hem en zag dat hij er al ging liggen. Toen richte hij zich weer op Djinn die hem een kus gaf. Even onverwachts was dit maar meerdere keren was het nu gebeurd, en deed gewoon mee. >.< Zachtje liet hij haar lippen los en keek haar kort aan. Maar geen seconde later ging hij verder. (OMG o.0)

Kite zag dat de twee elkaar hadden omhelsd en liepen te praten over dat duistere wezen die Djinn blind had gemaakt. Hij keek stilletjes mee en hoorde dat Mystic bij hem wou liggen. Even trok hij z`n wenkbrauw(?) op maar accepteerde het. Hij was moe van z`n avontuur van vandaag en zou uitrusten. Mystic ging naast hem liggen maar hij gaf geen kik, ja een korte glimlach ging er vanaf maar hij consentreerde zich op de twee mensen op de sofa. Met grote ogen keek hij de twee aan toen Djinn Jason een kus gaf. Wat hem nog het meest verbaaste was dat Jason gewoon mee deed. Hij blies even lucht door z`n lippen.. ,,Liefde...: Zei hij zo zacht mogelijk. Hij legde z`n kop neer en sloot z`n ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jasons huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasons huis   Jasons huis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jasons huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Julia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Magic Road :: Light place :: Woonwijk-
Ga naar: