The Magic Road
The Magic Road
The Magic Road
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Me and my animal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 7:49 pm

Jason liep samen met Kite langs de rivierrand. In een rustig tempo liepen ze allebij door. Jason liet even een blik op z`n zwart witte bruine wolf vallen. Een ondeugende glimlach viel op z`n gezicht. Kite liep aan de kant van de rivier en Jason naast hem. Met een grijns duwde hij de grote wolf in het water. Deze kwam met een plons in het water en moest lachen. ,,En dat was nodig omdat?" Vroeg Kite. Jason grijnsde. ,,Tsjaa, wie weet." Zei hij kort en richte z`n blik op Kite. Kite sprong heen en weer in het water zodat Jason ook helemaal nat werd. Tot slot sprong hij aan land en duwde Jason met z`n grote snuit naar het water. ,,Nee genade!" Schreeuwde Jason lachend. Kite trok zich er niets van en bleef lachend door duwen. Uiteindelijk zaten ze allebei in het water en keken elkaar aan. ,,Ja tuurlijk." Zei Jason met een grijns. Hij liet zich achterover vallen in het water en bleef op z`n rug drijven. Hij sloot z`n ogen en genoot van de zon. De stroming nam hem langzaam mee...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 10:08 pm

Een meisje liep rustig langs de rivier. Ze had haar capuchon op en grijnsde vals. Ze keek met haar paarse ogen rustig rond. Een kleine kat volgde haar en keek ook rond. Hij miauwde even om aandacht. Het meisje keek hem dreigend aan en snoof. De kat deed snel niets meer en volgde haar. Het meisje grijnsde vals en zag een jongen. Een kleine glinstering kwam in haar ogen en ze liep rustig verder. Had ze misschien een prooi? Ze grijnsde en dacht kort aan iets. Ze schudde snel de gedachte weg en ging ergens zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 10:24 pm

Jason dreef rustig op z`n rug op het heldere water. Ineens voelde hij aan dat er nog iemand was. Hij keek op maar zag niemand zitten. Hij floot Kite bij hem en bleef goed rond kijken. Ergens zat iets of iemand. Z`n zwarte shirt was nat geworden, hij liep doorweekt de kant op en bleef rond kijken. Kite kwam achter hem aan. Ook hij voelde het aan. Hij ging met z`n enorme neus langs de bosjes. ,,Wie is hier?" Vroeg hij met een zware grom in z`n stem. Hoe dan ook hij zou Jason beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 10:27 pm

Het meisje kwam rustig de schaduw uitgelopen en keek de twee aan. "Ik" zei ze met een kalme zoete stem. Haar paarse ogen stonden rustig en een kleine grijns sierde haar gezicht. Ze had al meteen een plan hoe ze deze jongen zou krijgen. Een kleine kat kwam naast haar zitten en blaasde even. Hij haatte wolven. Kathy snoof en gaf een trap. "Kovu, kappen!" siste ze naar de kat en keek hem dreigend aan. Kovu legde zijn oortjes plat en ging verder zitten. Kathy grijnsde vals en keek dan weer rustig naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 10:39 pm

Jason keek haar vaag aan. Hij vond het maar eng, iemand die zo uit het niets kwam op duiken. Gedachtes lezen dat kon hij, maar alleen met concentratie. Hij probeerde zich te concentreren maar de blaasende kat gaf afleiding. Fel keek hij naar de kat en keek weer naar Kite. Kite stond voor de blaasende kat en schoot in de lag. Een klein katje blaasen tegen een grotere wolf. Z`n blik veranderde in een vuur spuwende. ,,Boeh!" Zei hij en liep lachend naar z`n baas toe. ,,Kite, laat dat!" Zei Jason waarschuwend. Hij keek nog steeds met een velle blik naar het meisje. Achter zich voelde hij een koude en gure wind. Hij draaide z`n hoofd om. ,,Zout op!" Zei hij fel tegen de alleen voor hem en Kite zichtbare schim. De Schim verdween gehoorzaam maar ging toen achter het meisje staan. Deze geest zou niets doen het was een zo gezegt goedzakje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 10:42 pm

Het meisje voelde de wind en wist het. Ze sloot haar ogen en opeens kwam er een paars vuur rond de schim. Hij verdween dan ook in rook op. De ogen van het meisje waren paars opgelicht en werden normaal. Ze snoof even en keek dan naar de jongen. Kovu was alweer naast het meisje gaan zitten en keek naar de wolf. Hij snoof en zijn oren lagen wat plat. Kathy keek Kovu dan ook dreigend aan en keek dan weer naar de jongen. "Ik ben Kathy en dit ding is Kovu" zei ze kalm en keek hem aan. Ze hield haar gedachten rustig zodat nooit iemand zou weten wat ze van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 10:59 pm

Jason vertrouwde het niet helemaal maar namen zeggen kon geen kwaad. ,,Ik ben Jason en dit is Kite." Kite draaide z`n kop naar Jason om en schudde deze even. Hij liep naar hem toe en liet hem achter aan z`n nek zitten. Jason klom erop en hielt de haren stevig beet. Hij was nu ongeveer 2.40 als hij onderaan de nek van Kite zat. Hij keek naar het meisje die Kathy heette. Hij draaide z`n hoofd naar de rivier en daarna weer naar Kathy. ,,Wat wil je?" Hij voelde dat ze iets zou gaan doen maar wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:01 pm

Kathy keek hem rustig aan en grijnsde even. "Ik wil niets hoor, ik zoek alleen wat vrienden" zei ze kalm. "Of mag dat soms niet?" zei ze zoetjes en liep rond hem. Ze liet haar staart even langs de nek van Jason gaan en grijnsde. Kovu keek toe en rolde met zijn oogjes. Hij haatte dat kleffe gedoe van Kathy. Het meisje keek kort naar Kovu en dan weer naar Jason. Haar paarse ogen kregen weer een kleine glinstering en ze glimlachtte zoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:10 pm

,,OMG." Fluisterde Jason. Hij hielt Kite stevig vast want wist wat hij ging doen. Kite draaide zich met grote stappen naar het meisje en gromde. ,,Dat had je niet moeten doen." Gromde hij tussen z`n enorme tanden door. Hij haar de diep adem en blies het uit in de gezicht van Kathy. Nog steeds gromde hij en gooide speels z`n poot onder de poten van het meisje zodat ze ( waarschijnelijk) omviel. Jason keek haar aan. ,,Inderdaad, zoek ergens anders vrienden." Zei hij sissend tussen z`n tanden. Hij zat nog steeds op de rug van Kite doe hoger was dat 1.80. Hij gromde nog hevig en wachte op de reactie van Kathy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:12 pm

Kathy grijnsde en haar paarse ogen lichtten op. Ze sprong opeens omhoog en rond haar verscheen een paarse bol. Ze sloot haar ogen en Kovu's ogen werden groot. Opeens landde Kathy weer en verscheen de bol rond de jongen en de wolf. Ze keek de twee vals aan. "Zo nu heb ik mijn prooien, en dit is zwarte magie en hier kom je dus niet uit" zei ze vals en liep naar de twee. Haar ogen werden weer normaal en Kovu kwam bij haar staan. Kathy lachtte even en keek de twee kalm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:25 pm

Djinn liep rustig langs de rivier. Mystic rende met haar mee, in zijn schattige, mollige lijfje. Djinn zag in de verte een grote wolf en een jongen, de broer van Julia! Hij zat in een paarse bol, zwarte magie! Ze keek boos en trok Mystic mee de bosjes in. "Mystic, transorm" zei ze zachtjes. En Mystic begon op te lichten en een grote flits volgde, en Mystic was nu een gigantische wolf, die er nogal duivels uit zag. Djinn klom op zijn rug. Mystic rende richting de paarse bol. Ze keek naar kathy en haar ogen lichtte op. Ze liet Kathy de bol weg maken en zei met een grijns. "Dit is bezit nemen van iemand, want een Djinn is een demon die mensen in bezit neemt." Ze keek woedend naar kathy, die niks kon beginnen tegen haar. Ondertussen waren Jason en zijn beest los gekomen dankzij haar. Ze liet kathy weer los met haar blik en liep achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:28 pm

Kathy zag het en keek naar het meisje. Ze grijnsde vals en liep naar haar toe. "Ik ben sterker dan jou, kinderen zoals jij kunnen niet beginnen tegen een kind van ontvoerders" siste ze naar haar en haar ogen lichtten op. Kovu keek naar hun en deed niet. Hij vond het zo raar dat zijn eigenaar altijd zo deed, niet meer als vroeger dus. Kathy keek rustig naar het meisje. "En laat me toch spelen" zei ze vals en vloog omhoog. Opeens verschenen er nog 5 andere Kathy's. Ze grijnsde en liet ze allemaal een kant uitvliegen. Zijzelf maakte ze onzichtbaar en wachtte kalm af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:33 pm

Djinn deed een stap naar achteren toen Kathy naar haar keek. "Ik ben sterker dan jou, kinderen zoals jij kunnen niet beginnen tegen een kind van ontvoerders" siste ze naar haar en haar ogen lichtten op. Djinn voelde zich boos worden. "Bewijs het, stomme zuurstok." zei ze droog. Ze aaide Mystic die grommend naar Kathy keek. "En laat me toch spelen" zei ze vals en vloog omhoog. Opeens waren er nog vijf Kathy's. Djinn keek benauwd naar ze. Ze keek rustig naar Mystic. "Doe je ding vriend.' Mystic nam een aanloop en sprong de lcuht in, hij ging dwars door de nepperds heen, maark nalde tegen de echte aan, samen vielen ze naar beneden. Mystic liep snel naar Djinn toe, die keek anstig naar Kathy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:34 pm

,,ahha." Hij rolde met z`n ogen. ,,Het zal wel. " Hij grijnsde. ,,Ik weet dat iedereen me hebben wil maar nu je me heb wat wil je doen. Me chateren met koekjes?" Hij grijnsde en schoot in de lag. Evenals Kite die hard moest lachen om de grap van Jason. ,,Staat paars goed bij me of niet?" Hij keek naar z`n poot en daarna weer naar de paarse bol om hun heen. Hij schoot weer in de lach samen met Jason. ,,Dit is zo grappig." Zei Jason en voelde de zachte haren onderzich.
Opeens zag hij een bekend persoon. Deze bevrijde hem. Kite kwam met z`n gigantische poten op de grond terecht en ze liepen naar Djinn toe. ,,Dankje wel." Zei hij met een lieve glimlach. Z`n ogen weken woedend af op Kathy. ,,En jij met jou ben ik nog niet klaar!"
Verward keek hij op toen ze opvloog. ,,We kunnen beter gaan Djinn!" Waarschuwde hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:35 pm

Kathy landde op haar voeten en grijnsde. Ze liep opeens op Djinn af en haar ogen werden weer lichter. Opeens schoot ze twee paarse lichtjes in de ogen van Djinn. Een valse grijns speelde op haar gezicht. "Word maar lekker blind" zei ze vals en keek naar het meisje. "Het duurt maar 5 dagen" zei ze en liep terug naar de jongen. "En wat zullen we eens met jou doen?" vroeg ze vals en keek hem aan. Kovu keek toe en miauwde zachtjes maar deed verder niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:38 pm

,,Djinn!" Zei hij geschrokken. Hij keek pissig naar Kathy. ,,You`re bitch." Hij keek woedend en keek naar Kathy. ,,Ga toch iemand van je eigen krachten pesten. Wat kan ik tegen over jou? Ik kan gedachtes lezen en geesten zien meer niet! Het zou een oneerlijke strijd worden." Zei hij Z`n ogen stonden gericht naar Kathy en weken af en toe af naar Djinn.

@Lila: Min 3 volle regels! 1ste waarschuwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Kind
Partner: I don't know what love is.

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:40 pm

Kathy keek hem aan en lachtte. "Dat is juist de bedoeling, zo krijg ik jullie makkelijker" zei ze met een valse grijns. Ze vloog opnieuw op en paars licht kwam rond haar heen. Ook Kovu vloog op en werd omringd door het licht. Opeens verdwenen beide in stof op. Verdwenen waren ze. Kathy had in ieder geval nog nooit zoveel plezier gemaakt.

@Lila: Min. 3 volle regels! 1ste waarschuwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:40 pm

Kathy keek recht in de ogen van Djinn, een helse pijn trok door haar ogen. "Aaaauuurrrh" kreunde ze, terwijl haar lichaam hevig schokte, ze viel op de grond en zag niks meer, ze voelde zich hulpeloos. Mystic rende naar Djinn toe en likte haar zachtjes. Djinn aaide zijn grote kop en fluisterde: "Haal me hier weg." Mystic ging liggen en Djinn klom op zijn rug. "Word maar lekker blind" "Het duurt maar 5 dagen" hoorde ze Kathy zeggen. Ze voelde woede borrelen, en wist dat Mystic dit erger zou hebben dan zij. "En wat zullen we eens met jou doen?" hoorde ze Kathy tegen Jason zeggen. "Nee" zei Djinn ontzet. Ze liet zich van haar beest afvallen en kwam daarbij gelukkig goed terecht. Ze stond stil en concentreerde zich, ze voelde de harten kloppen, en de longen ademen, ze wist waar iedereen stond en liep richting Jason. Ze voelde zihc zwak en hulpeloos en zakte door haar benen heen, Mystic ving haar op en duwde haar overeind. "help" zei Djinn hulpeloos
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:46 pm

Jason keek Kathy aan toen ze ineens weg was. ,,Heks" Fluisterde hij. Hij zag dat Djinn naar hem toe liep. Hij liep naar haar toe en pakte haar hand beet. ,,Kom weg hier" Zei hij zachtjes en liep met haar naar Kite toe. Kite bukte gehoorzaam en liet Djinn op z`n rug werd gezet door Jason. Ook haalde Jason Mystic en zette deze op Djinn haar schoot. Jason ging achter Djinn zitten. ,,Kom op Kite." Zei hij en Kite stond op. Heel voorzichtig zodat niemand viel. ,,Houd je maar vast aan Kite." Zei hij en legde haar armen tegen Kite`s vacht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:50 pm

Djinn voelde een warme hand om die van haar en hoorde jason zeggen: ,,Kom weg hier" Ze liep met hem mee en werd op Kite's rug getild. ,,Kom op Kite." Zei hij en Kite stond op. Heel voorzichtig zodat niemand viel. ,,Houd je maar vast aan Kite." Dat deed Djinn, ze hield zich stevig vast aan de vacht van Kite, die lekker dik was. Ze leunde achterover tegen Jason en liet haar hoofd op zijn schouder rusten. Ze voelde zich bedreigt in deze wereld, nu ze niks kon zien, en Jason bood haar bescherming. Mystic nam zijn kleine vorm weer aan en was ongeveer 50 kilo lichter. Djinn liet een hand los en streelde Mystic's vacht. "dank je Jason." zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimeza jan 30, 2010 11:56 pm

Jason voelde een hoofd op z`n schouder rusten. Ook hij hielt zich vast aan Kite. Hij hoorde haar zeggen "dank je Jason." Hij glimlachte. ,,Geen zorgen, jij deed iets voor mij ik doe iets voor jou." Zei hij en hij voelde haar haren in z`n nek. Hij irriteerde zich er niet aan. Hij keek vooruit waar net Kathy stond. Hij rilde even maar concentreerde zich weer. ,,Waar zou je heen willen?" Vroeg hij zachtjes aan haar. Hij probeerde haar gerust te stellen. Over 5 dagen zou de blindheid weg zijn. Hij zou dan blij voor haar zijn maar nu voelde hij negatieve energie. Hij wou er zo snel mogelijk van af komen. De negatieve energie van Kathy hing hier waarschijnelijk nog rond. Hij had de binnenkant van z`n ellebogen tegen Djinn aangeklemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimezo jan 31, 2010 12:01 am

Djinn zat nog steeds tegen Jason. ,,Geen zorgen, jij deed iets voor mij ik doe iets voor jou." Zei hij, maar ze kon zijn gezichtsuitdrukking niet zien. ,,Waar zou je heen willen?" Vroeg hij zachtjes aan haar. Djinn dacht na. "Ik weet het niet, ik heb hier niemand die ik ken, behalve jou en je zusje." zei ze een beetje droevig. Als Jason een eigen huis had, dan zou ze met hem mee kunnen gaan mischien.(waarvoor??) maar ze begon er niet over. Ze voelde zich hulpeloos, ze zag niks behalve zwart, maar stel je voor als het niet beter werd! Dan zou ze altijd blind blijven. Ze trok haar benen op en wurmde zich tegen Jason aan, als een klein, bang kindje. "Ik ben bang.' zei ze zachtjes. Ze voelde te veel negatieve energie om opgelucht te zijn, Kathy's energie was nog, dus zij mischien ook wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimezo jan 31, 2010 12:08 am

Hij luisterde naar haar. Ze had niemand om naar toe te gaan en kende alleen hem en z`n zusje. ,,Als je wil kun je voorlopig bij mij intrekken." Zei hij behulpzaam. Ook hoorde hij de rest van haar woorden."Ik ben bang." Hij keek haar aan. ,,Rustig dat hoeft niet meer" Stele hij haar gerust. Hij sloeg even z`n armen over haar schouders. Zelf was hij ook nog bang maar z`n angst liet hij nooit gauw merken. Hij keek naar Kite die ongeduldig liep te wachten. Even worp Jason een blik dat hij rustig moest doen. Deze blik begreep Kite en ontspande zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Magic Character
Leeftijd: 15
Soort: Kind
Partner: Nope

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimezo jan 31, 2010 1:04 am

,,Als je wil kun je voorlopig bij mij intrekken." ,,Rustig dat hoeft niet meer" waren jason´s antwoorden op Djinn´s ´zeggen.` Ze wou hem aankijken, maar kon dat niet meer. "Dankjewel." zei ze zachtjes. Ze voelde met haar hand naar Jasons gezicht, en vond die, met haar zachte vingers ging ze langs zijn kin, zijn neus en ook zijn lippen. Op zijn lippen bleven haar vingers even rusten, daarna duwde ze haar lippen ertegen. Na de kuws trok ze schuw haar hoofd weg. "Sorry, dat was stom, ik had het niet moeten doen." stotterde ze geschrokken. Mystic keek neiuwsgierig om wat er achter hem gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-01-10
Leeftijd : 28

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Kind
Partner: Love is something special, i only give my heart to a special girl

Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitimezo jan 31, 2010 1:17 am

Jason voelde dat z`n gezicht werd betast door zachte meiden handen. Uit de blik van Djinn kon hij niets uitmaken. Hij voelde plotseling een zachte kus op z`n lippen. Hij had grote ogen maar duwde haar niet weg. Hij keek haar aan. Iets wat zij niet bij hem kon doen. Hij hoorde haar aan. "Sorry, dat was stom, ik had het niet moeten doen." stotterde ze geschrokken. Nadat ze haar hoofd schuw had weggedraait. Jason beet op z`n lip. Hij wist even niets te zeggen hij was overdonderd. Hij was verward. De kus van daarnet voelde wel speciaal. Hij slikte even en wist dat hij met woorden niets duidelijk kon maken. Hij gaf haar een knuffel en een kus op haar wang. Een zachte en korte. Deze maakte duidelijk dat het niets uitmaakte. Hij keek haar met z`n bruin gele ogen aan. Z`n stem had hij een tijd niet laten horen. ,,Geeft niets.
" Fluisterde hij bijna onverstaanbaar. Z`n wangen waren gekleurd en hij voelde zich nog steeds overdonderd. Hij pakte weer haar handen beet en legde deze tegen Kite aan. ,,Kom we gaan." Zegt hij en blijft haar aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Me and my animal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me and my animal   Me and my animal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me and my animal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Magic Road :: Neutral place :: Rivier-
Ga naar: