The Magic Road
The Magic Road
The Magic Road
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 It's noon in the woods

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimezo jan 31, 2010 8:53 pm

De zon scheen hoog aan de hemel. De ochtend was voorbij, en het begon wat warmer te worden. Mao's schaarse ontbijt was al lang verteerd en haar buik begon te grommen. Het spinnende geluid op haar schouders wist dat wat te dempen. Yuki soesde in miniformaat op Mao's schouder. Ze had nog niet veel ervaring met helper zijn, iets dat vast was te zien aan het feit dat ze gewoon hier en daar ronddwaalde, niet wetend waarnaartoe, in de hoop op iemand op te botsen die haar hulp zou kunnen gebruiken. Zover was haar tactiek echter geen succes geweest. Mao had zich al enkele weken dood verveeld. Er viel gewoon niks te doen!
Yuki, haar zwarte panter die zich op z'n best voelde in welpjesvorm, week de laatste paar dagen niet van haar zijde. Mao was namelijk steeds vaker grenzen overgestoken om te testen hoe ver ze kon gaan zonder iemand tegen het lijf te lopen. Heel ver, veronderstelde ze een tijdje geleden.
Mao plaatste haar linkerhand op het hoofd van het spinnende katje en pakte hem bij z'n nekvel. Ze hield hem voor haar gezicht en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen en een scheve grijs aan. Zijn slaperige ogen keken haar niet begrijpend aan.

"Je bent zwaar, weet je," klaagde Mao.

Yuki had nog nooit een woord gesproken. Zo lang ze het zich kon herinneren, had hij met z'n ogen en met z'n sierlijke bewegingen gesproken. Op één of andere manier wist Mao hem iedere keer te verstaan. Zonder een woord gehoord te hebben.
Omdat Mao niet zo naïef was dit feit te vergeten, schrok ze zich lam toen ze een stem hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimema feb 01, 2010 12:42 am

Mikaru zat in de boom wat verveeld met een stel donsveertjes te spelen. Hij blies ze weg en liet ze terug komen. Ace was er niet die was namelijk op zoek naar iemand in nood. Mikaru merkte ineens de aanwezigheid van een meisje op. Hij keek rond en merkte dat ze dezelfde was die hij bij de grens had gezien. Hij herrinerde zich dat ze onder het bloed zat. Geruisloos sprong hij uit de boom en liep naar haar toe. "Gaat het weer een beetje?" vroeg hij ineens aan haar. Zijn stem klonk kalm en vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimema feb 01, 2010 10:19 pm

Snel draaide Mao zich om. Haar ogen gluurden nieuwsgierig naar de jongen die achter haar stond. Hij zag er niet echt bedreigend uit. Niet alleen zijn uitstraling vertelde haar dat, maar ook zijn rustige aura. Mao permitteerde het zichzelf te kalmeren en glimlachte terug.
Ze had Yuki - die nog steeds slaapdronken was - tegen zich aangedrukt, en vroeg zich af waarom hij het woord 'weer' had gebruikt. Ze herinnerde zich niet hem ooit gezien te hebben.
Hoe ze het ook draaide of keerde, zijn gezicht bracht niks van herinneringen in haar op.

"Uh..." begon ze. "Kennen wij elkaar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 12:08 am

Mikaru hoorde haar reactie en kreeg de neiging zichzelf tegen het hoofd te slaan. Hij was toen onzichtbaar. Hij keek haar aan met een kalme blik. "Het grensgebied, ik heb je daar gezien en je zat voor een deel onder het bloed..." zei hij tegen haar. Er speelde een lichte glimlach op zijn gezicht. Ze zou misschien zijn aura hebben gezien, want dat kon hij niet onzichtbaar maken. "Maar er was een kleine kans dat je me gezien kon hebben. Ik was onzichtbaar" zei hij tegen haar en keek met kalme blik naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 12:15 am

"Oh," liet Mao los. "Onder het bloed is overdreven, hoor. Ik had maar een paar schrammetjes."

Ze vroeg zich af of hij onder de mensenmassa bedolven was die dag. Eén van de vele stipjes die ze in de verte zag. De actie had ze gemist (voor hun deel), dus de kans om hem te zien was sowieso klein geweest. Het feit dat hij zichzelf onzichtbaar kon maken, hielp niet.

"Dus jij was het die zo'n lawaai maakte?! Puh... ik hoop dat je me niet hebt zien vallen. Ik ben wel vaker onhandig." lachte Mao gegeneerd.

Yuki spitste zijn oren en keek gemeen naar de jongen. Hij met z'n wantrouwen, ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 2:54 pm

Mikaru keek naar Mao en glimlachte. "Ik had niet alle tijd om te kijken dus daar kan ik me in vergist hebben..." zei hij. Hij keek haar even aan en glimlachte. "Lawaai heb ik niet gemaakt. Ik heb wel voorkomen om in een gevecht te komen..." zei hij. "Nee..." zei hij kalm. "Jou heb ik niet zien aanvallen. Maar geloof me. Iedereen begint onhandig en krijgt steeds meer ervaring naarmate ze vorderen..." zei hij tegen haar. "Ik was ook niet de beste helper toen ik 16 jaar was..." zei hij met een glimlach op zijn gezicht. HIj keek even naar Yuki die gemeen naar hem keek. Hij aaide met twee vingers over zijn bolletje om hem gerust te stellen. Zelfs al wist hij dat hij het risico had gekrabt of gebeten te worden. Hij glimlachte en keek naar Mao en zweeg voor een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 8:57 pm

Het moment dat de jongen z'n vingers Yuki hadden aangeraakt, had Mao zich teruggetrokken. Het maakte niet uit hoe vriendelijk hij lachte - iemands dier aanraken was iets heel intiems! Toen Yuki de verandering opmerkte in Mao's gedrag, spartelde hij tegen en sprong hij uit haar armen. Terwijl hij een rondje rond Mao liep, muteerde hij in z'n grote vorm. Het kleine welpje had plaatsgemaakt voor een panter. Pikzwart en met een pijlvormige staart. Het rustige gevoel was verdwenen. Mao voelde alleen maar een soort van... jaloezie. Ze probeerde het gevoel te vergeten, te negeren - maar ze kreeg het niet helemaal van zich af.

"Hoe weet je dat ik een helper ben?" vroeg ze kortaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 10:10 pm

Mikaru keek op naar Moa. Hij merkte dat haar aura veranderde. Naar de kleur van Jalozie. Hij merkte ook dat Yuki veranderde. Haar kortaf antwoord gaf hem een gevoel dat die aura alleen maar bevestigd werd. Het was begonnen na dat hij Yuki had geaaid. Hij keek schuldbewust naar de grond. "Sorry..." zei hij schuldbewust. Maar antwoord op haar vraag geven was geen moeilijke vraag. "Dat weet ik aangezien ik dat kan zien aan je aura..." zei hij met een lage maar toch kalme stem. Het was zijn schuld dat ze zo kortaf reageerde. Het kon niemand anders zijn. Hij draaide zijn rug naar haar toe en zuchtte even. "Nogmaals sorry..." zei hij en keek even voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 10:16 pm

Verbaasd trok ze haar wenkbrauwen op. "Heh? Kan je aura's zien!"

Niet dat de kracht op zich haar verbaasde, maar ze kon het zelf ook. Hij was de eerste persoon die ze was tegengekomen die het ook kon zien. Ze vroeg ze af wat ze nog allemaal gemeenschappelijk hadden. Haar hand rustte op Yuki's hoofd, die gewoon verder ging met spinnen. Een spinnende panter - hah!

"En kan je ze manipuleren ook?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 10:25 pm

Mikaru keek op toen hij merkte dat ze wat anders reageren maar wist nog niet of ze nog steeds zo jaloers voelde. "Manipuleren? Op wat voor manier...?" zei hij. "Want zo ver ik weet kan ik dat niet..." zei hij met een stem die nu wat minder laag klonk. Hij draaide zich om. Hij merkte dat Yuki spinde en keek even naar Mao. Hij wachtte geduldig op een antwoord van Mao voor hij verder ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 10:30 pm

"Wel," legde ze uit, "Ik kan gevoelens controleren. Door de aura te veranderen van kleur, verander ik ook het gevoel."

Dit verschijnsel was al meer dan één keer in haar voordeel getreden. Ooit, toen ze nog een jaar of acht was en nog een broer had, had ze zo haar best gedaan een ontvoerder op andere gedachten te brengen, dat zijn aura naar een oninteressante kleur veranderde, waardoor hij z'n interesse ook verloren was. Sindsdien heeft ze dit getraind op een manier dat er geen concentratie meer nodig was om iemand z'n gevoelens te manipuleren.

"Snap je? Of moet ik het je tonen?" vroeg ze met een knipoog. Haar jaloerse gevoel was verdwenen, zonder het te beseffen had ze haar eigen gedrag gemanipuleerd door te focussen op iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 10:36 pm

Mikaru hoorde haar uitleg en dacht na. "Nee dat kan ik niet..." zei hij tegen haar. Hij merkte haar tweede vraag en de knipoog. Haar gedrag was veranderd. Althans haar aura toonde niet meer enorme jalozie. Helemaal geen zelfs. Hij glimlachte naar haar en keek knikte nee. "Tonen is niet nodig. Ik begrijp dat." zei hij met een glimlach op zijn gezicht.

@Lila: Min. 3 volle regels! 2de waarschuwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimedi feb 02, 2010 11:50 pm

Hmm... toch nog iets dat alleen aan haar toebehoorde dan.

"Juist, uh..." ze opende haar hand in de richting van de jongen, bij wijze aan te tonen dat ze zijn naam zocht.

Als ze dan toch conversatie zouden voeren, kon ze evengoed zijn naam weten. Helpers moesten uiteindelijk elkaar ook soms uit de nood helpen, en je wist nooit wanneer je een oude bekende nog eens tegen het lijf zou kunnen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 12:02 am

Mikaru keek haar aan en merkte dat ze haar hand openende in zijn richting. Hij begreep de hint en glimlachte. Hij schudde vriendelijk haar hand. "Mikaru...." stelde hij zich voor. Hij glimlachte en keek haar aan. "En jij bent?" vroeg hij vriendelijk aan haar. Hij glimlachte en liet haar hand los. Hij ging in een ontspannen houding staan wat aangaf dat hij zich goed voelde.

@Lila: Min. 3 volle regels! 3de waarschuwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 12:07 am

"Mao," grijnsde ze. "En deze vent hier is Yuki."

Haar trouwe genoot keek verveelde naar boven, alsof hij zichzelf wel kon voorstellen - of misschien alsof hij niet wou voorgesteld worden zodat zijn identiteit verborgen bleef. Maar Mao stond het niet toe. Hoewel ze technisch gezien gescheiden waren, waren ze dat ook niet. Als Yuki wegging, was dat niet voor eigenbelang, maar voor Mao. Tenzij Mao hem wegstuurde, zou hij bij haar blijven. Een feit dat Mao besefte - en eigenlijk dankbaar voor was. De reizen over de grens waren redelijk eenzaam, en als Yuki er ook niet zou zijn, zou ze geen idee hebben wat ze met haar tijd moest doen.
Nu dat ze kennis had gemaakt met een 'collega', greep ze haar kans om de vraag te stellen die al een hele tijd op haar lippen brandde.

"Zeg, hoe weet je waar je naartoe moet gaan? Als Helper, bedoel ik..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 12:23 am

Mikaru keek naar Mao. "Aangenaam Mao..." zei hij vriendelijk. Hij glimlachte en keek even naar de lucht. Daarna keek hij weer naar de panter bij Mao. Hij glimlachte toen hij haar vraag hoorde en keek haar aan. Het leek alsof die vraag al een tijd op haar lippen brandde. "Je hebt verschillende manieren..." zei hij. "En ieder heeft zo zijn eigen weg..." zei hij. Hij keek naar de grond en zocht een stok. Hij vond er een en pakte hem op. Hij maakte de aarde glad en tekende het land. "Je kunt het op verschillende manieren aanpakken. Je kunt wachtten tot het toeval er is en dan te hulp schieten. Je kunt het ook anders aanpakken..." zei hij met vriendelijke stem. Hij tekende in de aarde twee lijnen. Met de stok wees hij naar linkerkant. "Dit is het slechte gebied." zei hij. Hij wees het rechtergebied aan. "En stel je even voor dat dit het goede gebied is..." zei hij. Het midden was vanzelfsprekend het grensgebied. "Je kunt met je dier het grensgebied afzoeken." zei hij. Hij tekende een bolletje en een kruisje. "Neem aan dat dit bolletje jij bent. En dat kruisje is Yuki..." zei hij met een vriendelijke stem. Vanaf een kruisje tekende hij een lijn door het grensgebied dat niets oversloeg. Hij tekende vanuit het rondje hetzelfde pad alleen dan tegengesteld. In het midden kwamen ze samen. "Je spreekt van te voren een teken af. Om aan te geven dat er iets mis is." ging hij verder. "Je gaat het grensgebied zigzagend door en let om je omgeving." zei hij. "Aangezien jij aura's kan zien valt dat voor jou op als er iemand aanwezig is." verklaarde hij. "Yuki's sterke zintuigen kunnen hem daar ook bij helpen..." zei hij. Hij keek haar even aan. "Begrijp je het tot nu toe?" vroeg hij. Niet om te zeggen dat ze dom was. Alles behalve. Hij kon soms iets te snel uitleggen en dat kon nadelig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 12:29 am

"Ja," knikte Mao. "Het enige probleem is dat Yuki me nooit alleen laat. Niet sinds... wel,... ja." Ze probeerde dat onderwerp te mijden. Het was pijnlijk en te lang geleden. Daarbij, ze had nu niet echt zin om depressief te zijn. "Alleen als ik het hem uitermate beveel zou hij het toelaten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook koppig, maar soms is het alsof ik het dier ben, en hij het het mens." lachte Mao.

Ze bukte zich raapte op haar beurt ook een takje op. Door zijn tekening trok ze een klein kruisje in het grensland dat hij als 'slechte' gebied had aangewezen.

"Dus jou dier zit nu hier?" vroeg ze. "Hoe kan hij jou in hemelsnaam waarschuwen, zodat jij dat hoort EN op tijd op die plaats geraakt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 12:35 am

Mikaru keek naar Mao en keek haar aan. Hij merkte dat het pijnlijke onderwerp was dat er tussen kwam. Hij dacht na. Dan moest het inderdaad veranderen. "Je hoeft er niet over te praten als je niet wilt..." zei hij vriendelijk. "Zo ben ik nou eenmaal..." zei hij en keek haar aan. Hij merkte dat ze een kruisje zette in het slechte gebied en hoorde haar vraag. "Hij is daar inderdaad." zei hij tegen haar. "Dat is niet moeilijk..." zei hij tegen haar. Uit zijn borstzak haalde hij een zwarte veer dat slecht te zien was. Hij liet het aan haar zien. "Door middel van kleuren codes laten we zien wat we bedoelen..." zei hij. "Deze veer veranderd van kleur naarmate er iets is." zei hij. Op de veer waren duidelijk vlakken te zien die iets lichter waren dan de andere. "De kleur geeft mede aan hoe gevaarlijk het is...of het heel dringend is...en soms ook wie het is..." zei hij. "Alhoewel dat laatste is moeilijk..." zei hij tegen haar. Hij keek even naar de tekening en je kon duidelijk zien dat hij nadacht. Hoe zou ze dat aan kunnen pakken zonder gescheiden te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 5:10 pm

Mikaru had het geluk een dier te hebben (en een talent) dat hem verder hielp. Yuki was iemand op wie je kon vertrouwen qua kracht en snelheid, maar er was geen enkele manier waarop hij Mao zou kunnen waarschuwen, zonder eerst helemaal naar haar te rennen. Op zich was dat wel snel gedaan (gezien de snelheid waarop hij liep), maar om er ook nog eens te geraken? Het slachtoffer zou al lang ver weg zijn, of misschien erger... gewoon gescheiden met z'n dier op een afschuwelijk onnatuurlijke wijze. Rillingen kropen over Mao's rug bij die gedachte. Dit was één van de redenen waarom ze besloot niet gewoon een rustig leven te leiden in het boerenbuiten. Ze kon het gewoon niet! Wetende dat er zoveel kinderen alleen voor stonden... Als er 8 jaar geleden een helper in de buurt was geweest, waren de dingen misschien anders gelopen.

Ze schudde die gedachte weg en stond weer recht. Mao probeerde door de vele bomen heen te kijken, en het grensland te zien in de verte. Onmogelijk natuurlijk, maar verbeelding hielp.

"Er zou nu iemand onze hulp nodig kunnen hebben," constateerde Mao, "En we weten van niks... er moet toch een manier zijn,..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 5:37 pm

Mikaru dacht na. "Er is een mogelijkheid waarbij jij en Yuki bij elkaar blijven." zei hij ineens. "Maar dat is niet zonder risico...." zei hij. "en het is gevaarlijker als je alleen en onervaren bent...." zei hij kalm. Hij keek haar aan. "Je kunt ook naar het slechte gebied gaan en zonder te zien kijken of er iemand in gevaar is.." zei hij tegen haar. "Al kan ik dat voor jou nu nog even afraden..." zei hij. Hij keek naar Mao en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 10:03 pm

Gevaar... klonk goed. Mao's leven was een sleur geweest. Ze wou verandering. Nee, ze eiste verandering! Helper zijn kon niet altijd in veiligheid gebeuren. Ooit zou ze toch in confrontatie moeten komen met ontvoerders. En als die dag kwam, wou ze er klaar voor zijn!
Mao stond recht en kruiste haar armen over elkaar. Met een strijdlustige blik keek ze Mikaru aan.

"Het zal er ooit van moeten komen, nee?" zei ze meer in zichzelf, dan naar hem gericht. "Problemen mee als ik je voorlopig echter vergezel? Ik ben nog niet ervaren en kan momenteel alleen toch niet veel hulp bieden. Neem het maar aan als een soort... voorlopig partnerschap. Tot ik het zelf ook aankan."

Ze dacht even na, en voegde er glimlachend nog wat aan toe: "Ik ben niet erg lastig, hoor. En als ik dat ben, dan verander ik m'n humeur in een oogwenk."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 10:09 pm

Mikaru hoorde haar woorden en zag haar houding. Haar aura leek wat meer te vloeien dat een strijdachtig gevoel af leek te stralen. Mikaru glimlachte. "Problemen mee? Nee hoor..." zei hij met een glimlach en keek haar even in haar ogen. "Ik ben bereid om samen met jou te werken..." zei hij en nu gaf hij haar een knipoog. Hij legde zijn hand op haar schouder om haar laatste woorden. "Geloof me. Er is heel wat voor nodig om mij lastig tevallen..." zei hij met een vriendelijke stem en op zijn gezicht speelde een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 10:43 pm

"Hah! Dat is dan een deal!" knikte Mao tevreden.

Iemand die er minder voldaan uitzag, was Yuki. Hij was jaloers tussenbeide gekomen en zwaaide tegenspartelend met zijn staart. Volgens Mao was hij gewoon pissed omdat hij geloofde dat ze hem niet goed genoeg vond, of zo. Hij voelde zich wel vaker nutteloos. De waarheid was echter anders, maar Mao gunde hem dat plezier niet. Kon hij zich mogelijk nog trotser voelen? Nee, Mao dacht van niet. Ach, ja. Hij moest maar leven met haar beslissingen.

Het enige wat nog af te wachten viel, was hoe Mikaru's dier zou reageren. Wie weet,... misschien had hij een heel ander karakter dan Mikaru.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 30-01-10

Magic Character
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Helper
Partner: Love is something didn't overcome me yet

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 10:55 pm

Mikaru keek naar Mao en hoorde haar woorden. Hij glimlachte. "Zeg heb jij misschien nog een plaats waar je kunt overnachten?" vroeg hij met een vriendelijke toon. Hij keek naar Yuki en glimlachte. Hij had iets van jaloezie. Mikaru keek even opnieuw in de ogen van Mao en glimlachte vriendelijk. Ace zou er geen problemen mee hebben, althans voor zover Mikaru wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao

Mao


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In een huis met 4 broers

Magic Character
Leeftijd: 16
Soort: Helper
Partner: Will I have fun?

It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitimewo feb 03, 2010 11:06 pm

"Ja," antwoordde Mao meteen, "Ik heb altijd in deze bossen geleefd met m'n broer. Hij heeft hier een hut gebouwd. Het is niet echt luxe, maar je wordt er niet nat als het regent."

Bij die gedachten moest ze lachen. Haar oriëntatievermogen was verschrikkelijk. Een feit waardoor haar broer vroeger vaak had afgezien. Nachten had hij gespendeerd met het zoeken naar z'n kleine zus, die weer eens verloren gelopen was. Maar dat was in het verleden. Ondertussen kende Mao de bossen op haar duimpje. Deze bossen dan - andere... dat liep wat anders.

"Het is nog niet echt late avond, maar ik wel honger en ik vermoed dat jij ook nog niks gegeten hebt. Zin om te eten?" stelde Mao voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Gesponsorde inhoud





It's noon in the woods Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's noon in the woods   It's noon in the woods Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's noon in the woods
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Magic Road :: Neutral place :: Bossen-
Ga naar: